Hankook Ventus Prime³ (K125)

HANKOOK Ventus Prime 3 K125

Ogumienie Hankook Ventus Prime³ opracowano z myślą o idealnym połączeniu wydajności, komfortu, bezpieczeństwa i przyjazności dla środowiska. Opony dostępne są na rynku w ponad 90 rozmiarach. Dzięki temu nadają się do bardzo szerokiej gamy pojazdów: od samochodów kompaktowych po luksusowe limuzyny.

Idealna równowaga pomiędzy osiągami, komfortem i bezpieczeństwem

Podczas opracowywania modelu Prime³ osiągnięto wysoki poziom osiągów szczególnie pod względem komfortu. Lekka, a równocześnie bardzo wytrzymała osnowa gwarantuje bezpieczną jazdę, a z kolei zaawansowana technologicznie krzemionkowa mieszanka gumowa bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni.

Struktura opony

Nowoopracowana mieszanka bieżnika z krzemionką – Ulepszona trakcja na suchej i mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia

Bez łączeniowy podkład bieżnika – Wysoka wytrzymałość bieżnika

Szerokie opasanie – Lepsze zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni

Zrównoważona, poliestrowa osłona – Zwiększona sztywność i wytrzymałość ściany bocznej

Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności – Poprawiona kierowalność i lepsze manewrowanie pojazdem

Drutówka o wysokiej wytrzymałości – Lepsza krągłość opony i wytrzymałość stopki


Kinergy eco2 (K435)

Kinergy eco2 (K435)

Kinergy eco 2 to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która świetnie nadaje się do małych i średniej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał dobre wyniki w testach, możliwe było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.

Struktura opony

Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności – Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.

Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania – Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szerokie stalowe opasanie – Zwiększa szerokość powierzchni stycznej, zapewniając lepsze właściwości na suchej nawierzchni.

Zrównoważona poliestrowa struktura osnowy – Zwiększa sztywność ścianki bocznej i jej wytrzymałość, zachowując komfort użytkowania.

Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki – Lepsze właściwości jezdne i sterowność.

Mocny drut o pojedynczym splocie – Udoskonalona jednolitość i dopasowanie opony.